Change to English
English (UK)

Kultura biznesu Indii

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze specyfiką indyjskiej kultury biznesu. Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności budowania relacji i utrzymywania kontaktów, co będzie prowadzić do prowadzenia efektywnej współpracy z partnerami z Indii. Program przeznaczone jest dla osób, które będą odpowiedzialne za bezpośredni kontakt z lokalnymi przedstawicielami za pomocą narzędzi internetowych, takich jak e‑mail, komunikatory, tradycyjne rozmowy telefoniczne, a także kontakt osobisty.

Dla kogo

  • menedżerowie zarządzający zespołami w korporacjach
  • menedżerowie pracujący jako przedsiębiorcy we własnej firmie
  • liderzy lub koordynatorzy projektów korporacyjnych
  • członkowie zespołów
  • pracownicy działów HR

Cele szkolenia

  • Poznanie historii oraz położenia geograficznego Indii i ich wpływu na kształtowanie się tożsamości mieszkańców Indii
  • Poznanie kultury Indii (wartości, religia, zwyczaje)
  • Poznanie sytuacji polityczno-gospodarczej (w tym specyfiki rynku pracy) w Indiach
  • Zdefiniowanie czynników kulturowych w relacjach biznesowych z Indiami
  • Poznanie sposobów przełamywania barier międzykulturowych
  • Poznanie specyfiki partnera biznesowego z Indii, jego potrzeb i oczekiwań
  • Uświadomienie i zrozumienie różnych stylów komunikacji
  • Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnych w zespołach zróżnicowanych kulturowo, ze szczególnym uwzględnieniem indyjskich partnerów biznesowych
  • Identyfikację możliwych do wystąpienia trudnych sytuacji przy współpracy z partnerem biznesowym z Indii
  • Usystematyzowanie różnic i podobieństw między kulturą biznesu Indii a wybranymi państwami
  • Rozwijanie kompetencji kulturowych wśród członków wielonarodowych zespołów.

Oczekiwane rezultaty

Uczestnicy zdobędą kompetencje przydatne w codziennych sytuacjach biznesowych, a także podczas komunikacji biznesowej przed, w trakcie i po podróży służbowej do Indii lub przyjęcia delegacji z Indii. Uczestnicy w oparciu o wiedzę międzykulturową będą potrafili porozumiewać się indyjskimi partnerami, unikając konfliktów. Uczestnicy warsztatu udoskonalą swoje umiejętności w zakresie kontaktowania się z lokalnymi przedstawicielami za pomocą narzędzi internetowych, takich jak e‑mail, komunikatory, a także tradycyjnych rozmów telefonicznych.

Metody szkoleniowe

Szkolenie ma charakter praktyczny i interaktywny. Szkolenie stawia przed uczestnikami wyzwanie uczenia się poprzez dyskusję i dzielenie się wiedzą, wykorzystywanie własnych doświadczeń. Uczestnicy będą pracować indywidualnie, w parach i w grupach. Podczas sesji uczestnicy rozwiną swoją wiedzę na temat kontekstu biznesowego i społecznego oraz wzmocnią umiejętności potrzebne do efektywnej pracy w środowisku zróżnicowanym kulturowo.

Program szkolenia

Moduł 1. Kompetencje kulturowe, studium przypadku Indii

  • Zespoły wielokulturowe. Wrażliwość na wykrywanie czynników związanych z kulturą i zarządzanie nimi 
  • Wymiary kultury 
  • Postrzeganie podstawowych zjawisk w kulturze indyjskiej 
  • Lokalna mentalność, życie społeczne i zawodowe 
  • Życie społeczne i zwyczaje w Indiach


Moduł 2. Indyjska kultura biznesu — podstawowe założenia 

  • Indie w pigułce — polityka, ekonomia i kultura 
  • Kultura oparta na zasadach a kultura relacyjna 
  • Budowanie relacji z indyjskimi partnerami
  • Kobiety w biznesie 


Moduł 3. Indyjska kultura biznesu- komunikacja 

  • Różne sposoby komunikowania się 
  • Efektywna komunikacja i współpraca w oparciu o narzędzia online i offline
  • Przygotowanie i prowadzenie spotkań 
  • Rola informacji zwrotnej w komunikacji 


Moduł 4. Indyjska kultura biznesu — przywództwo i praca zespołowa 

  • Postrzeganie przywództwa 
  • Proces podejmowania decyzji 
  • Praca zespołowa — podział zadań w projekcie 
  • Podobieństwa i różnice kulturowe w kulturze biznesowej Indii i wybranych krajów

Informacje organizacyjne

  • koszt uczestnictwa w 1‑dniowym szkoleniu dla jednej osoby:
    – szkolenie online  460 zł + 23% VAT (płatność dopiero po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia) 
    – szkolenie stacjonarne 880 zł + 23% VAT (płatność dopiero po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia)
  • otrzymasz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
  • otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia (PDF)
  • praca w małych grupach
  • szkolenie odbywa się w godzinach:
    – szkolenie online 09:00 — 14:00 CET (w trakcie szkolenia przewidziane są przerwy)
    – szkolenie stacjonarne 09:00 — 16:00 CET (w trakcie szkolenia przewidziane są przerwy)
  • rejestracja na szkolenie online kończy się tydzień przed terminem szkolenia
  • rejestracja na szkolenie stacjonarne kończy się dwa tygodnie przed terminem szkolenia

Termin szkolenia:

Szkolenie prowadzi:

Aleksandra Jaskólska

tel. +48 660 672 763

Masz pytania?
Skontaktuj się ze mną poprzez formularz umieszczony poniżej.

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie

    Wybierz datę i temat szkolenia

    Twoje dane

    Imię i nazwisko

    Stanowisko/Dział

    Adres e‑mail

    Telefon

    Ulica z numerem domu/mieszkania

    Kod pocztowy

    Miejscowość

    Kraj

    Faktura

    Dane do faktury

    Nazwa firmy

    Branża

    Ulica z numerem lokalu

    Kod pocztowy

    Miejscowość

    NIP

    Adres e‑mail do faktury proforma

    Adres e‑mail do faktury

    Skąd dowiedziałaś/eś się o szkoleniu?

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

    Sprawdź także inne szkolenia

    Kultura biznesu Indii

    Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności budowania relacji i utrzymywania kontaktów, co będzie prowadzić do prowadzenia efektywnej współpracy…

    Poznaj szczegóły

    Kultura biznesu Korei

    Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności budowania relacji i utrzymywania kontaktów, co będzie prowadzić do prowadzenia efektywnej współpracy…

    Poznaj szczegóły