Przywództwo i zarządzanie
Szkolenia przeznaczone dla menedżerów, liderów i specjalistów zarządzających zespołami, dla specjalistów ds. personalnych.
Pomagamy doskonalić kompetencje menedżerskie, przywódcze, zarządzania i rozwoju organizacyjnego w zespołach zarówno jednolitych jak i zróżnicowanych, co w efekcie obniża koszty, optymalizuje zasoby i umożliwia dostosowanie do zmieniających się potrzeb klientów w międzynarodowych organizacjach. Szkolenia dostarczają praktycznych umiejętności jak opracowywać strategie, budować procesy, jak najlepiej wykorzystywać potencjał ludzki, aby zwiększyć wydajność swoją, pracownika i organizacji. Dzięki nabytym kompetencjom menedżerowie potrafią optymalizować koszty, zasoby i dostosowywać się do zmieniających się potrzeb klientów w organizacjach międzynarodowych.
Zakres tematyczny szkoleń
Zarządzanie wirtualnym zespołem to nie tylko odpowiednia postawa lidera wobec pracy wirtualnej ale również umiejętność budowania zaangażowania, relacji i zaufania w wirtualnym zespole.
Uczestnicy nauczą się komunikować z członkami zespołu w trybie zdalnym, delegować i egzekwować od nich zadania, udzielać informacji zwrotnych o wykonanych zadaniach. Podczas szkolenia uczestnicy będą pracować nad rozpoznawaniem i przeciwdziałaniem problemów wynikających z pracy zdalnej. Poznają zasady tworzenia wirtualnych spotkań i technologie, która ułatwia pracę online.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają specyfikę międzykulturowych zespołów i dynamikę prowadzonych projektów. Będą potrafili identyfikować wyzwania kultury w globalnym środowisku pracy, odkrywać ukryte założenia kulturowe w biznesie. To wpłynie na zrozumienie wpływu różnic kulturowych na pracę w międzynarodowych zespołach.
Podczas szkolenia uczestniczy przećwiczą delegowanie zadań i udzielanie feedbacku różnym odbiorcom w różnych codziennych sytuacjach oraz podczas rozmowy okresowej. Uczestnicy doświadczą jak ważne jest odpowiednie przygotowanie do prowadzenia rozmów z pracownikami.
To pozwoli na zbudowanie relacji z pracownikami jak również zwiększenie autorytetu jako lidera.
Uczestnicy zyskają elastyczność w doborze stylu przywództwa dostosowanego do potrzeb pracownika i wymagań sytuacji w zróżnicowanym środowisku pracy. Będą potrafili prowadzić rozmowy coachingowe. W efekcie będą wiedzieli jak tworzyć przestrzeń dla pracowników do brania odpowiedzialności za swoje działania, angażowania ich kreatywności i determinacji. Uczestnicy będą świadomi własnych mocnych stron i obszarów wymagających pracy w zakresie stosowania coachingu menedżerskiego.
W przygotowaniu
Podczas szkolenia uczestnicy poznają m.in.
- praktyczne aspekty zarządzania sobą w czasie,
- role nawyków w naszym życiu i sposobów na ich zmianę,
- metod redukcji stresu,
- sposobów na budowanie samooceny i wzmacnianie swojej koncentracji.
Szkolenia pomogą menedżerom w zdobyciu i poszerzeniu kompetencji w zakresie projektowania i prowadzenia kompleksowych programów szkoleniowych. Podczas szkolenia uczestnicy poznają praktyczne aspekty prowadzenia diagnozy potrzeb szkoleniowych, opracowania programu szkoleniowego, projektowania i prowadzenia oceny efektywności szkolenia. Ponadto nauczą się projektowania metod szkoleniowych, gier szkoleniowych, symulacji, eksperymentów w szkoleniach. Uczestnicy będą potrafili radzić sobie w różnych sytuacjach na sali szkoleniowej.