Kultura biznesu Korei
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze specyfiką koreańskiej kultury biznesu.
Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności budowania relacji i utrzymywania kontaktów, co będzie prowadzić do prowadzenia efektywnej współpracy z partnerami z Korei. Program przeznaczone jest dla osób, które będą odpowiedzialne za bezpośredni kontakt z lokalnymi przedstawicielami za pomocą narzędzi internetowych, takich jak e‑mail, komunikatory, tradycyjne rozmowy telefoniczne, a także kontakt osobisty.
Dla kogo
- menedżerowie zarządzający zespołami w korporacjach
- menedżerowie pracujący jako przedsiębiorcy we własnej firmie
- liderzy lub koordynatorzy projektów korporacyjnych
- członkowie zespołów
- pracownicy działów HR
Cele szkolenia
- Poznanie historii oraz położenia geograficznego Korei i ich wpływu na kształtowanie się tożsamości mieszkańców Korei
- Poznanie kultury Korei (wartości, religia, zwyczaje)
- Poznanie sytuacji polityczno-gospodarczej (w tym specyfiki rynku pracy) w Korei
- Zdefiniowanie czynników kulturowych w relacjach biznesowych z Koreą
- Poznanie sposobów przełamywania barier międzykulturowych
- Poznanie specyfiki partnera biznesowego z Korei, jego potrzeb i oczekiwań
- Uświadomienie i zrozumienie różnych stylów komunikacji
- Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnych w zespołach zróżnicowanych kulturowo, ze szczególnym uwzględnieniem koreańskich partnerów biznesowych
- Identyfikację możliwych do wystąpienia trudnych sytuacji przy współpracy z partnerem biznesowym z Korei
- Usystematyzowanie różnic i podobieństw między kulturą biznesu Korei a wybranymi państwami
- Rozwijanie kompetencji kulturowych wśród członków wielonarodowych
zespołów
Oczekiwane rezultaty
Uczestnicy zdobędą kompetencje przydatne w codziennych sytuacjach biznesowych, a także podczas komunikacji biznesowej przed, w trakcie i po podróży służbowej do Korei lub przyjęcia delegacji z Korei. Uczestnicy w oparciu o wiedzę międzykulturową będą potrafili porozumiewać się koreańskimi partnerami, unikając konfliktów. Uczestnicy warsztatu udoskonalą swoje umiejętności w zakresie kontaktowania się z lokalnymi przedstawicielami za pomocą narzędzi internetowych, takich jak e‑mail, komunikatory, a także tradycyjnych rozmów telefonicznych.
Metody szkoleniowe
Szkolenie ma charakter praktyczny i interaktywny. Szkolenie stawia przed uczestnikami wyzwanie uczenia się poprzez dyskusję i dzielenie się wiedzą, wykorzystywanie własnych doświadczeń. Uczestnicy będą pracować indywidualnie, w parach i w grupach. Podczas sesji uczestnicy rozwiną swoją wiedzę na temat kontekstu biznesowego i społecznego oraz wzmocnią umiejętności potrzebne do efektywnej pracy w środowisku zróżnicowanym
kulturowo.
Program szkolenia
Moduł 1. Kompetencje kulturowe, studium przypadku Korei
- Zespoły wielokulturowe. Wrażliwość na wykrywanie czynników związanych z kulturą i zarządzanie nimi
- Wymiary kultury
- Postrzeganie podstawowych zjawisk w kulturze koreańskiej
- Lokalna mentalność, życie społeczne i zawodowe
- Życie społeczne i zwyczaje w Korei
Moduł 2. Koreańska kultura biznesu — podstawowe założenia
- Korea w pigułce — polityka, ekonomia i kultura
- Kultura oparta na zasadach a kultura relacyjna
- Budowanie relacji z koreańskimi partnerami
- Kobiety w biznesie
Moduł 3. Koreańska kultura biznesu — komunikacja
- Różne sposoby komunikowania się
- Efektywna komunikacja i współpraca w oparciu o narzędzia online i offline
- Przygotowanie i prowadzenie spotkań
- Rola informacji zwrotnej w komunikacji
Moduł 4. Koreańska kultura biznesu — przywództwo i praca zespołowa
- Postrzeganie przywództwa
- Proces podejmowania decyzji
- Praca zespołowa — podział zadań w projekcie
- Podobieństwa i różnice kulturowe w kulturze biznesowej Korei i wybranych krajów
Informacje organizacyjne
- koszt uczestnictwa dla jednej osoby: 1100 zł + 23% VAT
- szkolenie jest prowadzone stacjonarnie w Warszawie
- otrzymasz materiały szkoleniowe
- otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia
- konsultacje online z trenerami do 2 tygodni po szkoleniu
- szkolenie odbywa się w godzinach 09:00 — 17:00
Daty szkoleń:
Szkolenie prowadzi:
Aleksandra Jaskólska
tel. +48 660 672 763
Masz pytania?
Skontaktuj się ze mną poprzez formularz umieszczony poniżej.
Formularz zgłoszeniowy
Sprawdź także inne szkolenia
Coachingowy styl zarządzania w zróżnicowanym środowisku pracy
Szkolenie adresowane jest do menedżerów i specjalistów, którzy chcą zarządzać ludźmi w sposób wspierający autonomię, inicjatywę i gotowość…
Poznaj szczegółyKomunikacja międzykulturowa
Celem szkolenia jest rozwijanie kompetencji kulturowych, szczególnie w zakresie komunikacji interpersonalnej oraz wpływu różnic kulturowych na skuteczność komunikacji.
Poznaj szczegółyKultura biznesu Indii
Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności budowania relacji i utrzymywania kontaktów, co będzie prowadzić do prowadzenia efektywnej współpracy…
Poznaj szczegółyKultura biznesu Korei
Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności budowania relacji i utrzymywania kontaktów, co będzie prowadzić do prowadzenia efektywnej współpracy…
Poznaj szczegółyPrezentacje i wystąpienia publiczne w różnych kulturach
Prezentacje wygłasza niemal każdy i w różnych okolicznościach — stacjonarnie i zdalnie w codziennej komunikacji w zespole, podczas…
Poznaj szczegółySzkolenie z zakresu różnorodności i integracji społecznej
Szkolenie z zakresu różnorodności i integracji ma na celu zrozumienie, w jaki sposób ludzie o różnym pochodzeniu, kulturze,…
Poznaj szczegółyZarządzanie konfliktem i prowadzenie dialogu w zespołach wielonarodowych
Szkolenie dostarcza wiedzy i rozwija kompetencje zarządzania konfliktem i prowadzenia dialogu w zespołach wielonarodowych.
Poznaj szczegóły