Strefa wiedzy
Kompendium wiedzy
Prezentujemy kompendia wiedzy w realizowanych przez nas obszarach tematycznych. To źródło wartościowej wiedzy inspirujące rozwojowo i przydatne w życiu zawodowym i prywatnym. Filmy i podcasty stanowią materiał pokazowy działań, jakie możemy zrealizować dla ciebie i twojej organizacji.
Różnorodność
i włączanie
Wspieranie efektywnego zarządzania różnorodnością oraz tworzenia inkluzyjnej polityki w organizacjach wielonarodowych.
Kompetencje
międzykulturowe
Doskonalenie kompetencji międzykulturowych poprzez budowanie samoświadomości własnej kultury oraz poznanie różnych wymiarów kultury.
Przywództwo
i zarządzanie
Doskonalenie kompetencji menadżerskich, przywódczych i rozwoju organizacyjnego w organizacjach wielonarodowych.
Zarządzanie
ekspatriantami
Doskonalenie kompetencji w zakresie skutecznych i innowacyjnych metod i narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach wielonarodowych.
Zarządzanie
zasobami ludzkimi
Wspieranie w procesie pozyskiwania kandydatów na ekspatriantów, przygotowania ich do wyjazdu, opieka podczas pobytu w kraju przyjmującym oraz w trakcie relokacji.
Coaching Corner
Filmy prezentujące w jaki sposób coaching wspomaga rozwijanie mocnych stron klienta, pokonywanie wewnętrznego oporu i przekraczanie wewnętrznych barier i ograniczeń w celu osiągniecia doskonałości osobistej i zawodowej.
Case studies
Prezentujemy zrealizowane przez nas programy rozwojowe. Pokazujemy, jakie działania rozwojowe zostały podjęte w wyniku zgłoszonej przez klineta potrzeby oraz jakie uzyskaliśmy rezultaty działań na poziomie organizacji i uczetników.
CASE STUDY: Branża IT (szkolenie onboardingowe)
Szkolenie było odpowiedzią potrzebę zapoznania nowy pracowników z podstawami wiedzy na temat kultury biznesu Korei Południowej.
Więcej informacjiCASE STUDY: Branża nieruchomości (program szkoleniowy)
Klientowi zależało na rozwijaniu kompetencji pracowników zaangażowanych we współpracę z partnerami biznesowymi z Indii.
Więcej informacjiCASE STUDY: Branża farmaceutyczna (szkolenie)
Szkolenie było odpowiedzią na potrzebę zgłoszoną przez klienta w zakresie dostarczenia pracownikom praktycznej wiedzy z zakresu obsługi pracowników…
Więcej informacjiCASE STUDY: Branża IT (coaching)
Klientowi zależało na wykształceniu u menedżerów postawy proaktywnej i poczucia odpowiedzialności za pracę, samodyscypliny i autonomiczności w zadaniach…
Więcej informacjiCASE STUDY: Branża nieruchomości (szkolenie relokacyjne dla pracownika przyjeżdżającego do Polski)
Program szkolenia miał na celu przygotowanie osoby relokowanej do pracy w zagranicznym oddziale firmy, doskonalenie umiejętności komunikacji z…
Więcej informacji