CASE STUDY: Branża nieruchomości (program szkoleniowy)
Potrzeba rozwojowa
Program szkoleniowy dla dużej organizacji z branży zarządzania nieruchomościami, który realizowaliśmy w okresie lipiec-sierpień 2021. Klientowi zależało na rozwijaniu kompetencji pracowników zaangażowanych we współpracę z partnerami biznesowymi z Indii.
Zrealizowaliśmy szkolenia dla sześciu grup: Kompetencje kulturowe — wielonarodowe zespoły i organizacje, studium przypadku: Indie.
Wyznaczonym celem programu szkoleniowego było podniesienie kompetencji międzykulturowych pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem kultury biznesu Indii. Kluczowe było przekazanie informacji, które miały za zadanie usprawnić współpracę z partnerem biznesowym z Indii.
Działania podjęte
Działanie szkoleniowe ukierunkowane było na zapoznanie uczestników ze specyfiką rynku indyjskiego oraz kulturą korporacyjną firm indyjskich. Przed rozpoczęciem programu szkoleniowego dokonałyśmy analizy wyzwań przed którymi stoją uczestnicy. Umożliwiło to dopasowanie szkolenia do potrzeb grupy docelowej.
Podczas szkolenia omówione zostały przykłady typowych wyzwań w relacjach biznesowych z Indiami. Ćwiczenia przeprowadzone podczas szkolenia umożliwiły rozwinięcie umiejętności budowania relacji i utrzymywania kontaktów biznesowych na rynku indyjskim. Kluczowe było także zapoznanie osób odpowiedzialni za bezpośredni kontakt z lokalnymi przedstawicielami z technikami, które umożliwią efektywną komunikacji przy pomocy narzędzi online, takich jak e‑mail, komunikatory a także rozmowy telefoniczne.
Rezultat
W efekcie szkolenia uczestnicy:
- zdobyli praktyczne informacje związane z pracą w z partnerami biznesowymi z Indii
- poznali specyfikę kultury biznesu Indii, co miało wpływ na lepsze zrozumienie codziennych sytuacji biznesowych (zarówno w trybie stacjonarnym jak o online)
- potrafią prowadzić efektywną komunikację z partnerem z Indii z właściwym zrozumieniem jego intencji
- potrafią przekazać informacje zwrotną oraz motywować współpracowników z Indii
Szkolenie umożliwiło także uczestnikom poznanie lepiej własnej kultury poprzez pryzmat kultury biznesu Indii.
Sprawdź także inne Case Studies
CASE STUDY: Branża nieruchomości (szkolenie relokacyjne dla pracownika przyjeżdżającego do Polski)
Program szkolenia miał na celu przygotowanie osoby relokowanej do pracy w zagranicznym oddziale firmy, doskonalenie umiejętności komunikacji z…
Poznaj szczegółyCASE STUDY: Branża IT (coaching)
Klientowi zależało na wykształceniu u menedżerów postawy proaktywnej i poczucia odpowiedzialności za pracę, samodyscypliny i autonomiczności w zadaniach…
Poznaj szczegółyCASE STUDY: Branża farmaceutyczna (szkolenie)
Szkolenie było odpowiedzią na potrzebę zgłoszoną przez klienta w zakresie dostarczenia pracownikom praktycznej wiedzy z zakresu obsługi pracowników…
Poznaj szczegółyCASE STUDY: Branża nieruchomości (program szkoleniowy)
Klientowi zależało na rozwijaniu kompetencji pracowników zaangażowanych we współpracę z partnerami biznesowymi z Indii.
Poznaj szczegółyCASE STUDY: Branża IT (szkolenie onboardingowe)
Szkolenie było odpowiedzią potrzebę zapoznania nowy pracowników z podstawami wiedzy na temat kultury biznesu Korei Południowej.
Poznaj szczegóły