CASE STUDY: Branża nieruchomości (szkolenie relokacyjne dla pracownika przyjeżdżającego do Polski)
Potrzeba rozwojowa
Szkolenie relokacyjne dla pracownika dużej organizacji z branży nieruchomości, przyjeżdżającego do Polski, które zrealizowaliśmy w lutym 2022 roku.
Program szkolenia miał na celu przygotowanie osoby relokowanej do pracy w zagranicznym oddziale firmy, doskonalenie umiejętności komunikacji z osobami z różnych kultur, zminimalizowanie szoku kulturowego oraz przygotowanie do aklimatyzacji w nowym miejscu pracy.
Działania podjęte
Szkolenie miało na celu zapoznanie uczestnika ze specyfiką sytuacji politycznej i gospodarczej w Polsce oraz normami, zwyczajami i sytuacjami z życia codziennego. W trakcie szkolenia omówione zostały przykłady typowych wyzwań w relacjach biznesowych z partnerem biznesowym z Polski. Ćwiczenia przeprowadzone w trakcie szkolenia pozwoliły uczestnikowi rozwinąć umiejętności budowania relacji i utrzymywania kontaktów biznesowych z partnerami biznesowymi z Polski. Istotne było również zapoznanie uczestnika z technikami umożliwiającymi skuteczną komunikację z wykorzystaniem narzędzi internetowych, takich jak poczta elektroniczna, komunikatory internetowe i rozmowy telefoniczne.
Przed przystąpieniem do realizacji programu szkoleniowego przeanalizowaliśmy potrzeby uczestnika. Pozwoliło nam to na dostosowanie szkolenia do potrzeb uczestnika.
Rezultaty
W wyniku szkolenia było:
- zminimalizowanie szoku kulturowego i przygotowanie do aklimatyzacji w nowym miejscu pracy
- zbudowanie świadomości na temat Polski i jej kultury, sposobu życia i pracy
- zdobycie praktycznych informacji związanych z pracą z partnerami biznesowymi z Polski
- zapoznanie się ze specyfiką polskiej kultury biznesowej, co wpłynęło na lepsze zrozumienie codziennych sytuacji biznesowych
- uzyskanie umiejętność prowadzenia efektywnej komunikacji z partnerem z Polski z właściwym zrozumieniem jego intencji
- uzyskanie umiejętność udzielania informacji zwrotnej i motywowania partnera biznesowego z Polski
- przygotowanie do pracy w polskim oddziale firmy.
Szkolenie pozwoliło również uczestnikowi poznać swoją własną kulturę przez pryzmat polskiej kultury biznesowej.
Sprawdź także inne Case Studies
CASE STUDY: Branża nieruchomości (szkolenie relokacyjne dla pracownika przyjeżdżającego do Polski)
Program szkolenia miał na celu przygotowanie osoby relokowanej do pracy w zagranicznym oddziale firmy, doskonalenie umiejętności komunikacji z…
Poznaj szczegółyCASE STUDY: Branża IT (coaching)
Klientowi zależało na wykształceniu u menedżerów postawy proaktywnej i poczucia odpowiedzialności za pracę, samodyscypliny i autonomiczności w zadaniach…
Poznaj szczegółyCASE STUDY: Branża farmaceutyczna (szkolenie)
Szkolenie było odpowiedzią na potrzebę zgłoszoną przez klienta w zakresie dostarczenia pracownikom praktycznej wiedzy z zakresu obsługi pracowników…
Poznaj szczegółyCASE STUDY: Branża nieruchomości (program szkoleniowy)
Klientowi zależało na rozwijaniu kompetencji pracowników zaangażowanych we współpracę z partnerami biznesowymi z Indii.
Poznaj szczegółyCASE STUDY: Branża IT (szkolenie onboardingowe)
Szkolenie było odpowiedzią potrzebę zapoznania nowy pracowników z podstawami wiedzy na temat kultury biznesu Korei Południowej.
Poznaj szczegóły