Certyfikat ISO 9001
English (UK)

Kultura biznesu Indii

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze specyfiką indyjskiej kultury biznesu.
Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności budowania relacji i utrzymywania kontaktów, co będzie prowadzić do prowadzenia efektywnej współpracy z partnerami z Indii. Program przeznaczone jest dla osób, które będą odpowiedzialne za bezpośredni kontakt z lokalnymi przedstawicielami za pomocą narzędzi internetowych, takich jak e‑mail, komunikatory, tradycyjne rozmowy telefoniczne, a także kontakt osobisty.

Dla kogo

  • menedżerowie zarządzający zespołami w korporacjach
  • menedżerowie pracujący jako przedsiębiorcy we własnej firmie
  • liderzy lub koordynatorzy projektów korporacyjnych
  • członkowie zespołów
  • pracownicy działów HR

Cele szkolenia

  • Poznanie historii oraz położenia geograficznego Indii i ich wpływu na kształtowanie się tożsamości mieszkańców Indii
  • Poznanie kultury Indii (wartości, religia, zwyczaje)
  • Poznanie sytuacji polityczno-gospodarczej (w tym specyfiki rynku pracy) w Indiach
  • Zdefiniowanie czynników kulturowych w relacjach biznesowych z Indiami
  • Poznanie sposobów przełamywania barier międzykulturowych
  • Poznanie specyfiki partnera biznesowego z Indii, jego potrzeb i oczekiwań
  • Uświadomienie i zrozumienie różnych stylów komunikacji
  • Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnych w zespołach zróżnicowanych kulturowo, ze szczególnym uwzględnieniem indyjskich partnerów biznesowych
  • Identyfikację możliwych do wystąpienia trudnych sytuacji przy współpracy z partnerem biznesowym z Indii
  • Usystematyzowanie różnic i podobieństw między kulturą biznesu Indii a wybranymi państwami
  • Rozwijanie kompetencji kulturowych wśród członków wielonarodowych zespołów.

Oczekiwane rezultaty

Uczestnicy zdobędą kompetencje przydatne w codziennych sytuacjach biznesowych, a także podczas komunikacji biznesowej przed, w trakcie i po podróży służbowej do Indii lub przyjęcia delegacji z Indii. Uczestnicy w oparciu o wiedzę międzykulturową będą potrafili porozumiewać się indyjskimi partnerami, unikając konfliktów. Uczestnicy warsztatu udoskonalą swoje umiejętności w zakresie kontaktowania się z lokalnymi przedstawicielami za pomocą narzędzi internetowych, takich jak e‑mail, komunikatory, a także tradycyjnych rozmów telefonicznych.

Metody szkoleniowe

Szkolenie ma charakter praktyczny i interaktywny. Szkolenie stawia przed uczestnikami wyzwanie uczenia się poprzez dyskusję i dzielenie się wiedzą, wykorzystywanie własnych doświadczeń. Uczestnicy będą pracować indywidualnie, w parach i w grupach. Podczas sesji uczestnicy rozwiną swoją wiedzę na temat kontekstu biznesowego i społecznego oraz wzmocnią umiejętności potrzebne do efektywnej pracy w środowisku zróżnicowanym kulturowo.

Program szkolenia

Moduł 1. Kompetencje kulturowe, studium przypadku Indii

  • Zespoły wielokulturowe. Wrażliwość na wykrywanie czynników związanych z kulturą i
    zarządzanie nimi
  • Wymiary kultury
  • Postrzeganie podstawowych zjawisk w kulturze indyjskiej
  • Lokalna mentalność, życie społeczne i zawodowe
  • Życie społeczne i zwyczaje w Indiach

Moduł 2. Indyjska kultura biznesu — podstawowe założenia

  • Indie w pigułce — polityka, ekonomia i kultura
  • Kultura oparta na zasadach a kultura relacyjna
  • Budowanie relacji z indyjskimi partnerami
  • Kobiety w biznesie

Moduł 3. Indyjska kultura biznesu- komunikacja

  • Różne sposoby komunikowania się
  • Efektywna komunikacja i współpraca w oparciu o narzędzia online i offline
  • Przygotowanie i prowadzenie spotkań
  • Rola informacji zwrotnej w komunikacji

Moduł 4. Indyjska kultura biznesu — przywództwo i praca zespołowa

  • Postrzeganie przywództwa
  • Proces podejmowania decyzji
  • Praca zespołowa — podział zadań w projekcie
  • Podobieństwa i różnice kulturowe w kulturze biznesowej Indii i wybranych krajów

Informacje organizacyjne

  • koszt uczestnictwa dla jednej osoby: 1100 zł + 23% VAT 
  • szkolenie jest prowadzone stacjonarnie w Warszawie
  • otrzymasz materiały szkoleniowe
  • otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia
  • konsultacje online z trenerami do 2 tygodni po szkoleniu
  • szkolenie odbywa się w godzinach 09:00 — 17:00

Daty szkoleń:

Szkolenie prowadzi:

Aleksandra Jaskólska

tel. +48 660 672 763

Masz pytania?
Skontaktuj się ze mną poprzez formularz umieszczony poniżej.

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie

    Wybierz datę i temat szkolenia

    Twoje dane

    Imię i nazwisko

    Stanowisko/Dział

    Adres e‑mail

    Telefon

    Ulica z numerem domu/mieszkania

    Kod pocztowy

    Miejscowość

    Kraj

    Faktura

    Dane do faktury

    Nazwa firmy

    Branża

    Ulica z numerem lokalu

    Kod pocztowy

    Miejscowość

    NIP

    Adres e‑mail do faktury proforma

    Adres e‑mail do faktury

    Skąd dowiedziałaś/eś się o szkoleniu?

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

    Sprawdź także inne szkolenia

    Kultura biznesu Indii

    Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności budowania relacji i utrzymywania kontaktów, co będzie prowadzić do prowadzenia efektywnej współpracy…

    Poznaj szczegóły

    Kultura biznesu Korei

    Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności budowania relacji i utrzymywania kontaktów, co będzie prowadzić do prowadzenia efektywnej współpracy…

    Poznaj szczegóły